Visit http://www.ipligence.com

HTML

Against Scientology

A Szcientologia fedonevu bunszervezet leleplezese. Puszi az OSA-nak. "The bullshit is thick and the damage is real"

Innen figyel az OSA

Visit http://www.ipligence.com

Friss topikok

  • PassageInTime: A "mennyasszony" maradt bent...nincs happy end ebben a storyban . (2010.02.23. 21:17) Insomnia
  • PassageInTime: ennyi.amugy az eselyes ,hogy te is daniabol irsz? (2010.02.21. 15:49) Kritika
  • PassageInTime: @Ammónia73: koszi,mar cserelem is . (2010.02.20. 15:09) The Wall of fire
  • PassageInTime: @zsooofi: Szia. Termeszetesen, orommel fogadok barmilyen segitseget. Nem elek Magyarorszagon mar ... (2010.02.17. 16:59) Kezdet,The Profit

Insomnia

PassageInTime 2010.02.22. 03:39

Nem tudok aludni,szoval unalmamban ide vetem ekezetlen gondolataimat.

Ma soroztunk apossal, mondtam neki a blogot es o ovatossagra intven azt mondta , jobb ha nem csinalom, illetve nem asom melyebre magam . O egyebkent nemet , szoval nagyon sokat hallott mar a sci-rol es gusztustalan mukodesukrol . Az egyik baratjat  5 even keresztul basztattak , mert ki akarta hozni a mennyasszonyat a hamburgi orgbol , na meg azert mert a mediat is belevonta a tortenetbe. (karomkodos stilus-ez van, en nem hiszek olyan embernek aki nem karomkodik . Raadasul ritkan van lehetosegem arra ,hogy olyan szep magyar szavakat hasznaljak mint pl. "basztatni".)

Az indok ami miatt ugy dontottem , hogy blogot csinalok , az a harag . Vannak szemelyes tapasztalataim is a scientologiaval, de ezt felfedni nagyreszt nem fogom,mert par embernek eleg egyertelmu lenne , hogy ki vagyok.

Van-e felnivalom ? Hogy a picsaba ne lenne. Amikor Nemetorszagban eltem , ott talalkoztam eloszor a scientologival. Volt reszem "hazaig- kovetunk-meg-fotozunk-teged" esemenyekben ,amit ugy hivnak Fair Game. Ezt tobbe nem akarom . Ma boldog vagyok ,a maganeletem tokeletes, kurvara nem hianyzik , hogy ezt elbassza valami holmi agymosott penzehes nepseg .

De akkor megis mi a szarnak csinalom a blogot ?

Egyszeru: ket hete , ugyanigy vasarnap este , bekaveztam lefekves elott ,mert okos vagyok . Nem tudtam aludni es elkezdtem agyalni. Eszembe jutott az a magyar 13 eves kislany akivel itt kint talakoztam harom eve. Scientologus. Az anyja Floridaban van/volt . Amikor talalkoztunk es bemutattak neki, ugy nezett ram mintha en lennek a leggonoszabb ember a foldon . Kerdezte , hogy sci vagyok-e en is , mondtam , hogy nem , csak erdeklodom a temarol . "Te nem vagy scientologus?? Miert?!?! " -valaszolta.

Akkor nem tudtam neki mit mondani . Most mar ha tudnam elmondanam , hogy azert , mert kiabrandit , hogy egy vallas csaladokat valaszt szet egymastol. Azert mert, a 10 evesek dolgoznak ,felnotteknek valo munkaidoben . Azert , mert a baratnom csak akkor akar velem lenni ,illetve akkor LEHET velem , ha en is tag leszek es ez furcsa . Aztan olvastam , hallottam , lattam , hogy mennyi es mennyi kis gyerek resze ennek a penzehes gepezetnek es valasztasuk sincs.

Nagyanyam nagyon vallasos volt(Nyugodj Bekeben Nagyi) , romai-katolikus . Amikor kicsi voltam mindig biblia storykat meselt . Az o hatasara kereszteltek meg. Amikor 10 eves voltam , apammal volt egy kis vitajuk , es barmennyire birtam az Oreglanyt , tudom, hogy apamnak volt igaza amikor azt mondta :" Az rendben van , hogy megismeri a vallast , de ne eroltesd ra!" Nagyanyam szomoru lett,sopankodott , hogy nem akarja , hogy pokolra keruljek , stb , tudjatok , hogy van ez. De belatta , hogy ez igy fair es azt mondta , hogy :" Tudod mit fiam , az egyetlen dolog ami szamit, hogy becsuld meg a testvereidet , csaladodat es az igaz barataidat ." Ennyi.

Ezzel szemben TI , mocskos szemetek , parancsba adjatok egy anyanak , hogy hagyja ott gyermeket , ferjet .Parancsba adjatok egy terhes anyanak , hogy abortalja el a gyereket es ha nem akarja akkor eroszakkal Ti , mocskos fergek teszitek meg.

Ez az a hires kibaszott ut a teljes szabadsaghoz ?

Ebben a pillanatban , amikor ezt olvasod , gondolj bele mennyi gyerek dolgozik mint az allat a nagy budos semmiert , sok kozulok sir a csaladjaert . Ez bassza fel bennem az ideget . Ezert irom ezt az ekezetlen "igenytelen szart" .

En szerencses vagyok , de nagyon . Nem ugy nottem fel , hogy fogalmam sincs a kinti vilagrol , zenekrol , konyvekrol , filmekrol . Ha ezt olvasod , valoszinuleg Te is szerencses vagy . Van lehetoseged tajekozodni . Van lehetoseged donteni . Adj halat erte Istennek,Budhanak,Jehovanak,Xenunak,mindegy miben vagy kiben hiszel . Elvezd az eleted , mert rohadtul rovid .

Zarszonak itt van egy kis zene ,ezert erdemes elni. www.youtube.com/watch

 

 

Címkék: nosztalgia nagyi kave rinyalas cadet almatlansag org szøsz møsz

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://againstscientology.blog.hu/api/trackback/id/tr841779924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PassageInTime 2010.02.22. 18:25:18

ez mostanaban van kint otthon? akkor jo munkat vele!

Ammonia73 2010.02.23. 20:30:37

"ki akarta hozni a mennyasszonyat a hamburgi orgbol , na meg azert mert a mediat is belevonta a tortenetbe"
...és? mi lett végül a menyasszonnyal?

PassageInTime 2010.02.23. 21:17:56

A "mennyasszony" maradt bent...nincs happy end ebben a storyban .
süti beállítások módosítása